Novy disk do ftp.linux.cz

Středa Květen 19 09:50:16 CEST 1999

Petr Simek wrote:

> Pridat zvlastni vetrak ktery na nej fuci - zvlast u tech vysokootackovych
> IDE - pak se na nej da i spolehnout ..

Svata pravda. Od te doby, co fucim, mi zadny disk v serverovne neodesel.
Sice to tam vypada jak na vetrakovych orgiich, ale ... :-) No, a kdyz se
nekdo prijde podivat, vypada to jako v "super vypocetnim" centru. Jeste
bych mel pridat kourove efekty a tvrdit, ze to je kapalny dusik :-D a
dusovat se, ze PC jsou od Cryogenu.

--
                        Milan Kerslager