Novy disk do ftp.linux.cz

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Květen 19 10:09:47 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Milan Kerslager wrote:

> Svata pravda. Od te doby, co fucim, mi zadny disk v serverovne neodesel.
> Sice to tam vypada jak na vetrakovych orgiich, ale ... :-) No, a kdyz se
> nekdo prijde podivat, vypada to jako v "super vypocetnim" centru. Jeste
> bych mel pridat kourove efekty a tvrdit, ze to je kapalny dusik :-D a
> dusovat se, ze PC jsou od Cryogenu.

Ja mam u zatizenych disku takovety dva vetracky vsazene do predniho krytu.
Podle vseho to funguje pekne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.