Aplikace versus kernel (was: Re: Gnome a jeho Panel) [long]

tapik oto_b na jezek.buchtovi.cz
Středa Květen 19 09:00:02 CEST 1999

Dne Út, 18 květen 1999 Petr Tesarik napsal(a):

>To v tom pripade ani tak neni zatuhnuti GNOME jako spis zatuhnuti
>Xserveru, IMHO. Jinak by totiz vzdy mela zabrat osvedcena kombinace
>Ctrl+Alt+Backspace - a nebo prepnuti na jinou konzoli. BTW timhle
>zpusobem mi GNOME netuhne... (coz samozrejme neni argument)

>Souhlas. S tim by se melo neco udelat. Odchytavat nejakou danou
>kombinaci klaves na urovni kernelu bez moznosti zablokovani?

A co treba nacpat do /etc/inittab misto nebezpecneho /sbin/shutdown treba
killall startx ? kdo chce, at to vyzkousi a da vedet. Mne vsude funguje
ssh, prinejhorsim telnet, takze mam ca premapovane na pouhe pipnuti. Pokud
nepomuze ani premapovani, tak pak je problem klavesnici neresitelny. Dalo by se
to resit na mysi pri stisknuti ctvrteho tlacitka prepnout na prvni konzolu.
Myslim, ze by to nebyl problem napsat do ovladace seriaku. Nebo zeby nejak
uzitecne vyuzit tlacikto turbo? Ale to uz placam.

tapik