Aplikace versus kernel (was: Re: Gnome a jeho Panel) [long]

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Květen 19 10:13:58 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, tapik wrote:
> A co treba nacpat do /etc/inittab misto nebezpecneho /sbin/shutdown treba
> killall startx ? kdo chce, at to vyzkousi a da vedet. Mne vsude funguje
> ssh, prinejhorsim telnet, takze mam ca premapovane na pouhe pipnuti. Pokud
> nepomuze ani premapovani, tak pak je problem klavesnici neresitelny. Dalo by se
> to resit na mysi pri stisknuti ctvrteho tlacitka prepnout na prvni konzolu.
> Myslim, ze by to nebyl problem napsat do ovladace seriaku. Nebo zeby nejak
> uzitecne vyuzit tlacikto turbo? Ale to uz placam.

Myslim, ze sotva nastane stav, ze by CTRL-ALT-Backspace nefungoval a
CTRL-ALT-DEL jo, takze podle to "vylepseni" inittab nezabere ...
Kdo vsechno ma 4 tlacitka na mysi? Ja ne a jeste jsem ani takovou mys
nemel v ruce. Mimochodem podivejte se na manualovou stranku gpm, neco
podobneho tam je (jako ze silene busite do obou tlacitek zaroven a pak
stisknete jedno a ono to provede nektery prikaz jako treba shutdown ...).
Ale proc nevyuzit MagicSySRq keys u kernelu 2.2.x ??? Znate nekdo lepsi
reseni pro pocitace offline?
A takovej muj malej tip na zaver: Pokud delam neco, o cem si myslim, ze by
mohlo nejak vytuhnout, tak si dam treba shutdown -h 15 a kdyz se nic
nestane, tak ten shutdown potom zrusim ...

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |