kernel bug ?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Květen 19 11:16:43 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> je to RH 5.2 s kernelom 2.0.36 s podpororu SMP .. mam podozrenie na nejaky
> BUG s SMP supporte, ale nie som si isty .. stretli ste sa s tym niekto ?

No, ehmm..

> po tychto hlaskach masina vytuhla .. nestalo sa mi to prvy krat, takze
> nerobim paniku ..  niekde dalej ( nejdem kopirovat cely syslog bol cpominany
> aj druhy procesor CPU 1 )

Ja bych rekl, ze roli hraji dve veci. Jednak samotna podpora SMP. Zkusil
bych novejsi jadra. Druha vec je hardware. Nektere MB sice umoznuji
"vlozit" dve CPU, ale jejich vyrobce to zrejme nemyslel s tou
podporou az tak vazne. Nicmene to by se ritilo zrejme daleko casteji
(na nekterych deskach se mi ritil Linux pravidelne asi po 1 - 2
hodinach pokud byla zapla podpora SMP, no koneckoncu
nejen Linux, ale i Novell Netware). Zaver:

- vyzkouset nova jadra
- nesterit na MB
- podivat se zdali je pro nejaky OS certifikovana

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/