kernel bug ?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Květen 19 13:31:28 CEST 1999

:> > BUG s SMP supporte, ale nie som si isty .. stretli ste sa s tym niekto ?
:>
:> No, ehmm..

:-{)) to som najskor spravil aj ja :-{))

:> Ja bych rekl, ze roli hraji dve veci. Jednak samotna podpora SMP. Zkusil
:> bych novejsi jadra.

teraz mi tam bezi 2.0.36 .. skusim este nejake 2.0.37pre, ale to je tak asi
v dohladnej dobe koniec .. je to productivity station a prechadzat tam na
2.2 kernel mi pripada dost nezjazdne ( ozvu sa hlasy, ze to problem nie je a
tak .. ja viem .. ale to nie je workstation, ale server .. )

:> Druha vec je hardware. Nektere MB sice umoznuji "vlozit" dve CPU, ale
:> jejich vyrobce to zrejme nemyslel s tou podporou az tak vazne.

nechcem placnut a budem sa na to musiet pozriet .. ale MB mi pripada dost
kvalitny ( ale naozaj .. budem musiet pozriet .. nemam  tu masinu teraz pri
sebe a ani papiere od nej )

:> Nicmene to by se ritilo zrejme daleko casteji (na nekterych deskach se mi
:> ritil Linux pravidelne asi po 1 - 2 hodinach pokud byla zapla podpora
:> SMP, no koneckoncu nejen Linux, ale i Novell Netware). Zaver:

tu to take horuce nie je .. povedzme, ze to rupne raz za 14 dni ( navyse
nepravidelne a nepredpokladatelne )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying