Linux USB

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Květen 19 11:26:17 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Miroslav Petricek wrote:

> Dosluhuje mi mys. Chtel bych byt v soucasnem kurzu a koupit si
> USB mys, ale nevim, jestli mi bude fungovat i pod Linuxem (RedHat - jadro
> 5.0.35). Jelikoz pri kompilaci kernelu se config na zadne USB neptal tak mam
> o tom vazne pochybnosti. Muze mi nekdo rici jestli  provozuje podobnou
> konfiguraci a nebo mam zustat konzervativni a koupit osvedcenou
> mitsumi-serial.

Sakra, jsem to ale pozadu, mam teprve 2.2.9 ;)
Nicmene s 2.0.35 USB nepobezi, nevim, jak daleko jsou v 2.2.9 s podporou
USB (asi by to melo jit), ale osobne doporucuju starou dobrou serialku -
je to levne a bez problemu a osvedcene

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |