Linux USB

David Šauer davids na orfinet.cz
Středa Květen 19 12:00:53 CEST 1999

    MM> Sakra, jsem to ale pozadu, mam teprve 2.2.9 ;)
    MM> Nicmene s 2.0.35 USB nepobezi, nevim, jak daleko jsou v 2.2.9 s podporou
    MM> USB (asi by to melo jit), ale osobne doporucuju starou dobrou serialku -
    MM> je to levne a bez problemu a osvedcene

Taky tak. Ale pokud stojite o USB mys, tak asi pobezi. Konecne jsem se
dostal k tomu, aby si prohledl digesty z linux-kernel a nekdo tam oznamoval
funkcni mys pres USB. Nicmene v soucasnych (2.2.8-9) kernelech je to v
konfiguraci zakomentovane ...
  Pokud vas zajima USB podpora blize, zajimave cteni je
/usr/src/linux/drivers/usb/...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)