Xka: Unwilling manager (krapitek delsi)

Jan Kurik kurik na amis.cz
Středa Květen 19 12:53:42 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Zuber Martin wrote:

> 	Dobry den,
> stala se nam na jednom pocitaci divna vec. Mame tu nekolik linuxu pripojenych na
> HP stanice. Az na jeden, ktery se nam nechce pripojit. Toto hlaseni jsem nikde
> nevidel, tak ze jsem ulovil cely vypis pri nabehu X.
>
> Udaje o PC: Linux RH 5.2, cerstve nainstalovany z Infomagicu, P133, NE2000, S3
> Trio karta (ta bezi).
>
> Pripoji se nam to pouze na server (tez HP). HP jsou HP 9000, HP-UX 10.20.
> Zkousel jsem to na stanicich kam se 100% pripojim (jinak bych nenapsal tenhle
> mailik).

> [...]

  Ne, ze bych vedel odpoved, ale chci se jenom pripojit k otazce, protoze
jsem mel zrovna rozepsany email na tutez otazku.

  Mozna jenom doplnim, ze mi to dela na stroji s Debian 2.0 ( hamm ) s
XFree86 3.3.2.3 , a na to PC s timto Linuxem se nelze pripojit odjinud
pres "X -query", prestoze jsou povolene vsechny pristupy pres xauth a
xhost .

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>