filozofia /dev

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Květen 19 10:35:22 CEST 1999

>   A znate nejaky driver, se kterym by bylo mozno kominukovat, i kdyz
>prislusne zarizeni neni k dispozici?

    A proc by nemohl... bzdyt driver stejne parametry uchovava v sobe, pote
co detekuje, ze zarizeni je pripojeno, muze ho na tyto parametry
inicializovat...

>   Naopak, silne nezadouci. Vubec neni rozumne, abyste si mohl pripojit jen
>tolik zarizeni, kolik mate souboru v /dev.

    A co mi brani, abych si nepridelal vice souboru do /dev v okamziku, kdy
budu pouzivat vice zarizeni... - teto vytce nerozumim, jak byste chtel k
temto zarizenim pristupovat nyni????

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz