ftpd a locales

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Květen 19 14:13:18 CEST 1999

arnost <arnost na uivt.cas.cz> wrote:
> Prestalo mi znenadani na jeden server fungovat ftp via Mouse
> Commander. Spoji se a pri cteni direktorare to padne. Kdyz se pripojim
> skrzeva normalniho klienta, ukaze se, ze pri ls jsou datumy cesky (coz
> zrejme klient v MC nerozdejcha). Stalo se to potom, co jsem opravoval
> ceske locales.
>
> Da se s tim neco delat (a pritom zachovat spravne locales?)

   Nastavit pred spustenim ftpd promenne prostredi LC_ALL a LANG na hodnotu
C. Ovsem pamatuji se, ze na www.penguin.cz byly problemy s tim, ze nektere
podprocesy mely locales nastavene jinak nez jine a nedalo se nejak rozumne
zjistit, kde to nastaveni berou.

                                                         S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229