rescue disk

Čtvrtek Květen 20 00:04:25 CEST 1999

Jak koukam, vyrobil jste si vlastni jadro. Jenze pro rescue disketu
potrebujete univerzalni. Musite to nove zkompilovat tak, jako je to
2.2.5 v orig. distribuci.

Jaroslav Jirasek wrote:

> vytvarim recue disk podle dokumentu
> ftp://sunsite.ms.mff.cuni.cz/OS/Linux/Distributions/Redhat/redhat-6.0/i386/d
> oc/rescue.txt
> mam redhat 5.2, jadro 2.2.6.
> Kdyz napisu mkbootdisk 2.2.6, dostanu hlasku /lib/modules/2.2.6 is not
> directory.
> tak jsem ten adresar vytvoril.
> pak se objevilo No module aic7xx found for kernel 2.2.6
> tak jsem dodelal adresar scsi a nakopiroval ten soubor z
> /usr/src/linux-2.2.6/drivers/scsi

Tuhle praci by mel udelat za vas prikaz (po kompilaci jadra):
make modules_install

> a ted mi to hlasi mount: the kernel does not recognize /dev/loop0 as a block
> device
> (maybe insmod driver?) Can't get a loopback device.

Pri vyrobe potrebujete v aktualnim jadre loopback device, ktere umoznuji
namountovat soubor jako filesystem, neco do toho nakopirovat,
odmountovat, zabalit a ziskat tak rescue.img.

> Na disketu to ale neco zapisuje. Bude takhle pouzitelna?
> Nebo jak udelat 100% spravnou disketu?

:-) use the source for original image :-)

--
                        Milan Kerslager