OffTopic: zase jeden clanek ...

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Květen 19 14:35:39 CEST 1999

Dobrý den,

tak jsem se z vrozené zvědavosti díval na ten web o asp a docela jsem se
pobavil. Domnívám se totiž, že tato věta:

Zatím nehodlám psát dva weby, jeden prasácký a nebo web ochuzený o
možnosti moderních technologií. Cílová skupina výše uvedených uživatelů
je pro mne nezajímavá, protože úsilí spojené s jejím získáním je pro mne
naprosto neadekvátní počtu těchto lidí.

se dá interpretovat i tak, že autor svůj aktuální web považuje za
prasácký, což je konečně pravda... :-)))

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72