Novy disk do ftp.linux.cz

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Květen 19 16:16:03 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Tomas Valousek wrote:

> z toho co jste napsal by vyplivalo, ze pouzivani SCSI disku je naprosto
> zbytecne a ze bylo zbytecne je vubec vymyslet. BTW. vzdicky jsem si
> myslel, ze je naprostou samozrejmosti davat do serveru SCSI disky - je
> videt ze jsem se mylil...

Jak v cem - v serveru kde pristupuje vic procesu k ruznym souborum na
disku, ten pise ten cte , tak je SCSI mnohem lepsi nez IDE. Jenze pokud
ten disk slouzi jako skladiste dat z ktereho se cte stylem - pres FTP
se stahuje xx kB velky soubor (a server ma pamet na kesovani), pak
je IDE disk naprosto postacujici.