Novy disk do ftp.linux.cz

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Květen 19 15:09:43 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Dan Ohnesorg wrote:

> [...]
> Duvod nakupu IDE disku jsou zhruba takoveto:
> SCSI disk se srovnatelnou kapacitou je zhruba 1,5 az 1,7 krat drazsi
> SCSI disky a IDE disku treba u tech westernu jsou mechanicky temer
> identicke. Videl jsem vice spalenych IDE disku, ale IDE disku je v provozu
> obecne mnohem vice, takze na tomneni nic zvlatniho
> SCSI disk potrebuje radic, rekneme levnejsi za 5-7 tis. Kc
> Pri dnesnich rychlostech procesoru neni zpomaleni systemu IDE diskem za
> beznych okolnosti patre, protoze system se stejne 99% casu flaka. Navic
> ftp.linux.cz bude omezen predevsim konektivitou a vubec ne rychlosti
z toho co jste napsal by vyplivalo, ze pouzivani SCSI disku je naprosto
zbytecne a ze bylo zbytecne je vubec vymyslet. BTW. vzdicky jsem si
myslel, ze je naprostou samozrejmosti davat do serveru SCSI disky - je
videt ze jsem se mylil...