netscape 4.6

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Středa Květen 19 17:21:56 CEST 1999

Jan Marek wrote:

> Dobrý den,
>
> mě to chodí taky celkem OK, má to akorát dvě vady:
> - Java applety ho neomylně pošlou do věčných (Netscapových) lovišť
> - při psaní mailů česky mi to místo českých písmenek zobrazuje nějaké
> potvůrky a nedá se přesvědčit na jiné písmo (ani když to přepnu na
> variable width). Takže musím psát popaměti a co si nejsem jistý raději
> smazat... :-(((

ad rychlost: rychlost uz bohuzel nezmerim, jak jsem rikal - program sel
do /dev/null.

ad cestina: pouzivam patch, ktery se objevil i tady v konferenci
(nahrada retezce iso-8859-1 za iso-8859-2) a mohu rici, ze opatchovany
NS pada ochotneji nez neopatchovany (i ve verzi Communicatoru 4.5/4.08 -
kdo se v tom ma vyznat)

ad JAva : stara bolest NS, probehlo tady nekolik tipu, jak to zlepsit,
ale nic 100%niho

jeste dodavam, ze mi tady dupe RH 5.0 plus hodne upgradeovanych veci na
5.2, X-windows ve verzi 3.3.2.3

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
... what disk want you to erase today ?? ...