netscape 4.6

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Květen 19 18:04:06 CEST 1999

Leos Bitto wrote:

> Ondrej Sury (shade na globe.cz) wrote:
> : Jan Marek <jmarek na pf.jcu.cz> writes:
> :
> : > - při psaní mailů česky mi to místo českých písmenek zobrazuje nějaké
> : > potvůrky a nedá se přesvědčit na jiné písmo (ani když to přepnu na
> : > variable width). Takže musím psát popaměti a co si nejsem jistý raději
> : > smazat... :-(((
> :
> :      Obecne nefunguje zobrazovani ISO-8859-2 ve formularich a
> : spol.  Kdesi jsem dostal programek, ktery opatchuje binarku a pak
> [...]

Tohle je zbytecne staci nahradit 1 bajt :)

na me strance v sekci o linux-u je perlovsky skript ktery to udela.

Jinak v debianu potato ten netscape se chova vcelku zazracne.
Zatim me nespadl a vytrvale setrvava na 21MB pouzivane pameti - a to
bezel i pres noc
divim se divim, ale je fakt ze javu mam vyplou.

--
       The "7up", the Crystal iMac is a completely see-though version of
  the classic iMac. How clear is clear? "It's so clear, if I didn't know