netscape 4.6

Středa Květen 19 17:44:58 CEST 1999

Ondrej Sury (shade na globe.cz) wrote:
: Jan Marek <jmarek na pf.jcu.cz> writes:
:
: > - při psaní mailů česky mi to místo českých písmenek zobrazuje nějaké
: > potvůrky a nedá se přesvědčit na jiné písmo (ani když to přepnu na
: > variable width). Takže musím psát popaměti a co si nejsem jistý raději
: > smazat... :-(((
:
:      Obecne nefunguje zobrazovani ISO-8859-2 ve formularich a
: spol.  Kdesi jsem dostal programek, ktery opatchuje binarku a pak
: to chodi (na druhou stranu, to muze byt ten duvod, proc se mi
: Netscape standardne ukoncuje hlaskou Bus Error), na vyzadani muzu
: zaslat.

Tenhle programek probehl i touto konferenci. Jmenuje se sed. Staci mu
jen rici ze ma v binarce netscapu nahradit vsechny stringy iso-8859-1 za
iso-8859-2 a vse funguje jak ma. Jedine co nefunguje je iso-8859-1 ale
to zase tak moc nevadi.

Leos Bitto