diald

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Středa Květen 19 19:02:05 CEST 1999

Nejdriv bych chtel podekovat vsem, kteri mi odpovedeli na
masquerading, uz to chodi a je to jednoduchy. Ted par kosmetickych
dotazu a pripominek k diald:

1. Proc neni diald na CD RedHat 6.0? Je sice pravda, ze si jadro
stezuje, ze pouziva obsoleted volani, ale chodi. Mohl by byt tedy
alespon na ceske verzi? (Ozve se Yenya?)

2. Ve skriptu connect je volani programu chat:

PROMPT="net>"
PROTOCOL_START="ppp"
/usr/sbin/chat TIMEOUT 15 $PROMPT $PROTOCOL_START

problem je ze na spusteni ppp musim pouzit "ppp negotiate" nebo "ppp
default". Hacek je v tom, ze chat tam najde mezeru, odesle "ppp^M" a
ceka na "negotiate". Obesel jsem to natvrdo:
/usr/sbin/chat TIMEOUT 15 $PROMPT "ppp negotiate", ale to se mi moc
nelibi. Co s tim.
Zkousel jsem: PROTOCOL_START="\"ppp negotiate\""

Jo a jeste jsem zjistil, ze bind ma novy format konfigurace. Vzorovou
a okomentovanou jsem nenasel. Mate ji nekdo, muzete mi ji poslat
(klidne neokomentovanou). Jen abych se rychleji chytil.

Arci

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137