Rozhovor s Kenem Thompsonem

Ondrej Pejsa Ondrej.Pejsa na clnet.cz
Středa Květen 19 20:29:12 CEST 1999

> Pokud nekoho zajimaji dalsi reakce, tak se tato vec
> "propirala" odborniky i BFU na linux-kernel pred 14 dny...
> Archiv viz napr.
> http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/
> klicova slova: ken thompson
> (ale naslo mi to podezrele malo vysledku - jen 18, a to si
> myslim, ze jich bylo minimalne 100)
>
> Jeden ze zaveru byl asi ten, ze pan Thompson asi vi o cem
> mluvi, a ze bychom meli priznat, ze i v linuxu je "spraseny"
> kod, ale treba ho casem "vycistime" :-)

S tim urcite lze souhlasit. Nicmene ja mam takovy dojem, ze v teto oblasti
neni prilis velky rozdil mezi Linuxem a jinymi alespon trosicku
rozsahlejsimi systemy, tj. vcetne Windows. Takze osobne vidim tento argument
(prilis mnoho autoru) jako FUD a naopak verim tomu, ze otevrenost systemu
umozni optimalizovat kod lepe a rychleji nez v closed-source systemech.

S pozdravem

--
Ondrej.Pejsa na CLNet.cz       CLNet s.r.o.