Netscape ako spolahlivy zahlcovac pamati...?

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Úterý Květen 18 23:25:34 CEST 1999

Ahoj!

> Pouzivam Netscape Comunicator 4.06 pod x-windowsami s KDE.
> Mam P2 233 MHz a 64 MB RAM a tomu som este vytvoril dalsi swap o
> velkosti 64 MB.

Na http://www.mozilla.org/ jsou zdrojaky toho co bude netscapem 5.0. V
4.0 netscapu je urcite spousta memory leaku... Zdrojaky mate tak se
postarejte aby v 5.0 nebyly.

> program free mi nahlasi volnych ubohych 1MB pameti. A tym myslim dokopy,
> teda swap + klasicka pamat je plna.

Hmm, tak to je divny, chvili po tom by se melo posledni mego sezrat a
system lehnout ;-).

								Pavel
PS: Lidi kolem mozilly kupodivu bugreporty ctou... A posledni beta se
da docela pouzivat, teda pokud se nepousti apprunner ale
viewer. Tj. pokud mate svou oblibenou bugu v netscapu, zkuste jestli
jeste existuje v aktualni bete, a jestli ano reportujte to nebo
opravte sami... Tak treba udelame z mozilly pouzitelny prohlizec ktery
nepotrebuje 50Mega pameti...

--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.          Pavel