Korekce preklepu v bashi

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Květen 19 22:51:38 CEST 1999

   From: Martin Spirk <spirk na kla.pvt.cz>
   Date: Wed, 19 May 1999 10:38:32 +0200

Zdravím,

   > pouzivam na trech strojich jako defaulni shell bash. (2x Solaris, 1x Linux). Na
   > jednom z nich mi to funguje tak ze mi to automaticky opravuje drobne preklepy,
   > aspon v prikazu cd. Takze kdyz dam
   > cd /usr/rejstirk
   > tak on mi napise spravne jmeno adresare
   > /usr/rejstrik

David již poradil, já jenom doplním jednu zajímavost - zkuste se podívat na
příkazový procesor zsh a předpokládám, že bash již nikdy nebudete
potřebovat... Kromě tohoto opravování umí např. opravovat i příkazy a spoustu
dalších věcí. Jedinou jeho nevýhodou (opravdu je to nevýhoda?) je až přehnaně
obsáhlá dokumentace:

 SnowWhite:/home/pavel$ info zsh 2>/dev/null|wc -l
    6949
 SnowWhite:/home/pavel$

:-) A ani není o moc větší než /bin/bash.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz