Bezdrotova komunikacia ...

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Středa Květen 26 23:48:04 CEST 1999

"Juraj Chlebec - Havran - http://sk.c64.org" <chlebec na pefstud.uniag.sk> writes:

> Ked sa tu uz o tom hovori rad by som vedel ake su Vase skusenosti s Subj.
> My mame totiz v dvoch panelakoch malu internu siet (6 pocitacov) a celkom
> radi by sme poripajali dalsich ale tahat kable po strechach by sa mozno
> niekomu nepacilo. Takisto by nebolo odveci nejake zariadenia z dosahom 2-8
> km point to point :) ale to by asi bolo drahsie ...

Karty s takovymto dosahem se delaji (hlavne zalezi na antene), ale jedna takova
karta cloveka prijde pres 20kKc.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *