OffTopic: zase jeden clanek ...

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Květen 20 09:53:12 CEST 1999

Milan Hejpetr wrote:

> Na www.asp.cz jsem se dival - kdybych to nevidel - nikdy bych neuveril,
> ze neco takoveho
> se u nas na Webu vyskytuje. To bude zrejme svetovy unikat ten Altair
> :-)))

jezis, to je ale debil ! (ten webmaster)

----- cut here --------
CHYBA: Potřebujete MSIE

K prohlížení stránek Altair software production potřebujete prohlížeč
Microsoft Internet Explorer verze 4.0 a vyšší.

Uživatelů Netscape je mi sice velice líto, nikoliv však natolik, abych
dobrovolně podstupoval očistec v podobě tvorby takových stránek, aby je
byl schopen dešifrovat i
Navigator.

Chápu, že toto opatření vyvolá - zejména v řadách skalních příznivců
Netscape, Unixu a Linuxu hluboké pobouření a nesouhlas, nicméně
vlastnosti obou prohlížečů, zejména
neschopnost Navigatoru korektně zpracovat DHTML a kaskádové styly, mne
vedou k tomu, že jsem toto omezení zavedl.

Zatím nehodlám psát dva weby, jeden prasácký a nebo web ochuzený o
možnosti moderních technologií. Cílová skupina výše uvedených uživatelů
je pro mne nezajímavá,
protože úsilí spojené s jejím získáním je pro mne naprosto neadekvátní
počtu těchto lidí.

V případě, že si to můj zákazník bude přát, a patřičně za to zaplatí,
jsem ochoten a schopen psát weby takovým způsobem, aby je přeslabikoval
i Netscape. Nicméně svůj web
takovým způsobem psát nehodlám.

Váš prohlížeč se hlásí jako Mozilla/4.08 [en] (X11; I; Linux 2.0.36
i686)

----- cut here --------

to bylo docela spontanni, myslim, ze tento server zaradim mezi sve
oblibence mezi svet.namodro.cz a jemu podobne. To fakt uz hranici s
fasismem. No nadruhou stranu, proc by me mely takovy stranky vlastne
zajimat, nic objevneho se tam asi nedozvim ......

tak tomuhle se opravdu neda uverit, dokud se to nevidi.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
... what disk want you to erase today ?? ...