OffTopic: zase jeden clanek ...

Milan Hejpetr mhejpetr na iss.cz
Čtvrtek Květen 20 07:40:27 CEST 1999

>Tohohle cloveka bych v celku
>povazoval za dostatecnou autoritu na to, abych jeho nazory povazoval za

>vyplody nejakeho silence. Myslim, ze to nema smysl komentovat.

  No - napada me jeste jedna vec. Pan Thompson se mozna seznamil s
nekterym
z experimentalnich kernelu (2.1.x napriklad) a ty - jiz z principu jsou
trosku nestabilni.
Rekl bych, ze netestoval stabilni jadro !! - Jinak si to nedokazu
vysvetlit - jak jiz nekdo
psal - nekolik let bezici servery na Linuxu, ktere restartuji jen v
pripade HW poruchy,
vypadku napajeni ci upgradu hovori samy za sebe.
  Zhroucene jadro Linuxu jsem samozrejme videl - dokonce jsem sem kdysi
hodil dotaz.
Jenze - musim priznat - byla to na onom stroji tehdy ciste moje blbost -
na vine byl SCSI
host adapter a me , blba, to dlouho nenapadlo abych ho vymenil ....
Na www.asp.cz jsem se dival - kdybych to nevidel - nikdy bych neuveril,
ze neco takoveho
se u nas na Webu vyskytuje. To bude zrejme svetovy unikat ten Altair
:-)))

mhejpetr na iss.cz