Logo a prebal na CD - SNAD NAPOSLED !!!

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Květen 20 10:39:02 CEST 1999

> Send reply to:  linux na linux.cz
> From:           "Martin Mares" <martin.mares na sosuo.cz>
> To:             linux na linux.cz
> Date sent:      Thu, 20 May 1999 08:56:19 +0200
> Subject:        Logo a prebal na CD - SNAD NAPOSLED !!!

> Tak jsem si vzal k srdci vase pripominky (mozna jsem na nektere
> zapomel :-) a je na svete nova verze, tedy spise dve a nevim, ktera
> je lepsi.
>
> 1.  http://www.sosuo.cz/linux/cd-penguin01.jpg
> 2.  http://www.sosuo.cz/linux/cd-penguin02.jpg

   Ted teda nevim, ale ten obrazek http://www.sosuo.cz/linux/cd-peguin.jpg
z 19. kvetna 15:37 tu vlajku snad uz mel trochu silnejsi a tak se mi to
libilo vice nez tyto dve nejnovejsi verze. Take ty ctyri poznamky se mi
nelibily primo ty co tam byly, ale neznamenalo to, ze by tam vubec byt
nemely. Je otazkou, pro koho by to mely byt informace. Cloveka, ktery si
mysli, ze se jedna o nejakou aplikace pro Windows-XX, by mely radeji
odradit, protoze jinak bude otraven z dlouhe instalace, prepise si disk
a jeho zaver bude: "tak jsem si zkousel ten ***program*** Linux, ale vubec
mi to nefungovalo, nevim proc se s tim dela tolik cavyku".

   Asi nikoho neurazi kdyz by tam bylo (pouze jednou) "Operacni system
pro pocitace PC". Pak by tam mely byt informace asi pro toho, kdo lehce
vi, co to je Linux, ale nezna soucasny stav. Druhy bod by se mohl obratit
na "Jadro rady 2.2.x s multiprocesorovou podporou", a asi by tam mohlo by
tam melo byt zmineno, ze obsahuje TeX s podporou cestiny, KDE, Gnome, Gimp,
SSH, PGP, apod. (informace zajimave i pro ty, co vedi, ze existuje Red Hat
6.0, ale nevedi presne, co je na tomto CD). Kdyz uz se zminovat o
zdrojovych kodech, ktere na CD nejsou, tak by tam melo byt primo napsane,
kde teda jsou, ale ftp://ftp.muni.cz/pub/linux/redhat/redhat-6.0/ je dost
dlouhe, takze kdyby se podarilo preorganizovat stranku www.linux.cz aspon
tak, ze by primo na ni byl odkaz na strom RH 6.0 na FTP, mohlo by tam byt
treba "Dalsi informace a zdrojove texty http://www.linux.cz".

                                                        S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229