Logo a prebal na CD - SNAD NAPOSLED !!!

Čtvrtek Květen 20 11:14:16 CEST 1999

Petr Kolar píše:
> 6.0, ale nevedi presne, co je na tomto CD). Kdyz uz se zminovat o
> zdrojovych kodech, ktere na CD nejsou, tak by tam melo byt primo napsane,
> kde teda jsou, ale ftp://ftp.muni.cz/pub/linux/redhat/redhat-6.0/ je dost
> dlouhe, takze kdyby se podarilo preorganizovat stranku www.linux.cz aspon
> tak, ze by primo na ni byl odkaz na strom RH 6.0 na FTP, mohlo by tam byt
> treba "Dalsi informace a zdrojove texty http://www.linux.cz".
	Na CD určitě budou zdrojové kódy jádra, a to by se zdůraznit mohlo.

	Mně se ten původní návrh celkem líbil, i s nezřetelnou vlajkou.
1. Není mi jasné, proč tučňák je tak rozmytý, jestli je to autorský záměr
nebo originál lepší výsledek neumožňuje - nevím jak na papíře, ale na
monitoru s velkým rozlišením to působí hrozně zle na oči. Důležitější je
samozřejmě výsledná podoba.
2. Česká vlajka (poměr stran 3:2) má mít modrý klín do poloviny, u praporu
(jiný poměr stran) je klín krátký.
3. Máte někdo jistotu, jestli je možno vůbec použít název Red Hat?
Tak jako tak nejde o oficiální RH a neměl by se používat název bez
komentáře (počeštěný apod.). Nemohla by se distribuce jmenovat třeba
"Červená karkulka - česká verze distribuce Red Hat"?
Já vím, že karkulka není klobouk, ale je to blízká příbuzná.