OffTopic: zase jeden clanek ...

Zuber Martin zuber na kotr23.ost.skoda.cz
Čtvrtek Květen 20 10:39:54 CEST 1999

> :> > Myslite, ze by zmenil nazor keby mu dnes poslal mail kazdy kto nema
> :> > msie?
> :>
> :> myslim ze by nazor nezmenil.
>
> dtto.. pokial pre toho cloveka nie si zdrojom zisku, tak sa na nejake maily
> moze ...

	Zdravim,
nemam sice OT zpravy v lasce, ale kdyz jsem si precetl (vlastnic NN+Linux)
stranku na ASP, byl mi styl textu povedomy. Patrne toho cloveka znam (resp. vim
o koho asi jde). Pokud je to opravdu M.V. z K. Varu, pak jsou veskere snahy o
jeho napravu zbytecne. Ten clovek si stoji za svym nazorem a je ochotny jit pres
"mrtvoly". Na SPS kde jsem studoval byl "oblibena" postavicka a pokud nekdo
zaslechl jeho jmeno (nebo jeho hlas) obracel oci v sloup. O jeho stylu jednani s
lidmi se v nekterych kruzich dodnes vypravi historky.

							Martin Zuber