Logo a prebal na CD - SNAD NAPOSLED !!!

marek 'cervajs' cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Čtvrtek Květen 20 16:45:46 CEST 1999

> ANO !! - Cervena Karkulka ! - nebo rovnou "CERVINKA" :-))
no, jestli si take muzu prisadit tak by se to mohlo jmenovat "CERVENKA"
ja jsem jeste ta mladsi vekova kategorie, tak bych tim mohl ohromovat
spoluzacky...;)

ale k veci
klonim se take k nazoru ze na predni strane by meli byt pouze hesla
typu CZLUG, LINUX, GIMP, APACHE, TEX, KDE atp.
na zadni pak treba navod na slozite uskali instalace

s pozdravem
marek "CERVENKA"

marek 'cervajs' cervenka
skola:cervajs na fpf.slu.cz -> procmail -> (gsm) --> 0
prace:cervajs na iqnet.cz		       superbook -|-