Xterm na 486?

Zuber Martin zuber na kotr23.ost.skoda.cz
Čtvrtek Květen 20 11:23:58 CEST 1999

> Preji pekny den,

Ja taky,

> [...]
> 486. Mam jich tu asi 80 a jsou na nich win 3.1. Potrebuji na techto strojich
> provozovat Front-endy pro SAP. Docela se mi to podarilo rozhybat, ale neni
> to zadna slava. A pak je tu i problem s licencemi, neb me dnes uz nikdo
> neproda SAPgui na 16bit platformu, takze bychom to museli provozovat
> nadivoko bez podpory. Napadlo me tedy, ze bychom mohli pouzivat Xterm. Pokud
> se totiz podari nainstalovat a rozfungovat Linux s co mozna nejhubenejsimi
> X-win, vcetne cestiny, tak to bude to uplne nejlepsi reseni. Promlemem, by
> mohlo vsak byt to, ze nektere ty masiny maji 120 MB disk

Pokusne jsem nainstaloval v praci RH 4.2 (jiny jsem zrovna nemel po ruce) ma
386DX+8MB RAM. Pripoji jsem se na vzdalenou stanici HP a pustil CAD. Bylo to
pouzitelne tak na prohlizeni vykresu. Na 486DX/33+8MB RAM to bezi slusne.
Myslim, ze by to za pokus stalo. 120MB disku by melo bohate stacit.

							Martin Zuber