Xterm na 486?

Ondrej Sury shade na globe.cz
Čtvrtek Květen 20 11:21:47 CEST 1999

Zuber Martin <zuber na kotr23.ost.skoda.cz> writes:

> Pokusne jsem nainstaloval v praci RH 4.2 (jiny jsem zrovna nemel po ruce) ma
> 386DX+8MB RAM. Pripoji jsem se na vzdalenou stanici HP a pustil CAD. Bylo to
> pouzitelne tak na prohlizeni vykresu. Na 486DX/33+8MB RAM to bezi slusne.
> Myslim, ze by to za pokus stalo. 120MB disku by melo bohate stacit.

     Ja jsem asi rok provozoval Debian s Xserverem an 386DX/33 s
8MB RAM sice to nebyla zadna slava, ale kdyz si clovek nepoustel
Netscape, tak to docela slo.  Spolubydlici si TeXach jedna
radost, a prohlizel si to v Xsech v Xdvi.  Myslim, ze pokud se
pocitace budou ciste pouzivat jako Xterminaly, tak to bude docela
v pohode.

Ondra Sury.