modul vs. knihovna

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Čtvrtek Květen 20 11:29:10 CEST 1999

On Wednesday, May 19, 1999 11:22 PM, Pavel Janik ml.
[SMTP:Pavel.Janik na inet.cz] wrote:
> Mám zařízení (konkrétně je to mobilní telefon Nokia 6110) a neznám
> komunikační
> protokol (resp. neznal jsem :-), ale mám software, který se
> zařízením dokáže
> komunikovat (Nokia Celullar DataSuite pro Windows). Udělal jsem si
> kabel,
> který funguje jako "sériová prodlužka" se dvěma vývody navíc
(RX-GND
> TX-GND). Tyto vývody jsem zastrčil do linuxového stroje a začal
> monitorovat
> provoz... A tak vznikla podpora telefonů 5110/6110 v balíku gnokii.

Na tohle jsem videl v DOSu programek. Proste fungoval jako repeater z
jednoho serioveho portu na druhy a pritom logoval. Napsat to na Linux
neni pro mnohe (pro me je) problem. Vyhodou je, ze staci original
kabel u nullmodem kabel. Ty ma kazdy.

Jinak pro praci s hw klici se pouziva logicky analyzator
(mnohavstupovy, vetsinou 16/32, zapisovac logicke urovne v case. Pak
ma clovek "toaletni papir" s moc carkama :-)

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137