filozofia /dev

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Květen 20 10:48:51 CEST 1999

>   Ja se neptal, zda by mohl ci nemohl, nybrz zda takovy driver znate :-))
>Samozrejme, ze by neco takoveho delat mohl, nicmene je zde otazka, zda
>to je dobre (viz nize).

    Pockejme si na USB, dle mych informaci by prave tato sbernice implicitne
mela podporovat vsechno mozne pripojitelne za chodu bez restartu... (podpora
ve Windows samozrejme bude), otazkou je, jak budou napsany drivery USB v
Linuxu...

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz