Kalkulacka

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Čtvrtek Květen 20 14:04:48 CEST 1999

David Trcka <trcka na poda.cz> wrote:
> Pozadavky jsou: prave jen textovy rezim, desetina cisla a rozumne
> pouzivani. bc me vadi tim ze chci-li desetina cisla musim zacit

bc je jedna z najgenialnejsich kalkulaciek ake som kedy videl...
a tiez dokonally priklad ako sa ma programovat...
skusali ste zadat studentom informatiky priklad, ako vytvorit kalkulacku ?
Kolko z nich by vytvorilo nieco takehoto ?

A kolko by vytvorilo nieco s okienkami a obmedzenim na 20 platnych cislic
(long double) ?
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz