Kalkulacka

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Květen 21 00:34:45 CEST 1999

   From: Matus "fantomas" Uhlar <uhlar na fantomas.sk>
   Date: 20 May 1999 12:04:48 GMT

Zdravím,

   > bc je jedna z najgenialnejsich kalkulaciek ake som kedy videl...
   > a tiez dokonally priklad ako sa ma programovat...
   > skusali ste zadat studentom informatiky priklad, ako vytvorit kalkulacku ?
   > Kolko z nich by vytvorilo nieco takehoto ?

hmm, a kolik z nich by napsalo program, který umí např. i tohle: (?)

SnowWhite:/home/pavel$ bc
bc 1.04
Copyright (C) 1991, 1992, 1993, 1994, 1997 Free Software Foundation, Inc.
This is free software with ABSOLUTELY NO WARRANTY.
For details type `warranty'.
if ( 1 == 0 ) halt
if ( 1 == 0 ) quit
SnowWhite:/home/pavel$

Po prvním příkazu se nic nestane a po druhém ano... (je to jenom vtip,
neodpovídejte, pokud chcete odpovědět, přečtěte si nejdříve manuálovou stránku
;-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz