Rozhovor s Kenem Thompsonem

Čtvrtek Květen 20 14:55:12 CEST 1999

Dobry den,

dopisoval jsem si ted delsi dobu s p. Hlavenkou (autor clanku na Zive).
Ztratil jsem posledni iluze a myslim, ze nema cenu mit k takovymto
clankum vyhrady. S p. Docekalem maji podobne rekace typu "Ja ze tomu
nerozumim? Vy mi sem pisete blaboly!". Quotuji jen casti dopisu a
nechapou, ze jsem jen chtel, aby bud psali rozumne (tj. i pohled z druhe
strany) nebo alespon pochopili, ze to neni tak jednoznacne, jak si to
doted mysleli. Nechtel jsem omluvy, zmenu clanku, nic, jen ...

Nema to proste cenu. Uz to vickrat neudelam (doufam).

PS: Kazda aktivita bude po zasluze potrestana (Murphy)

--
                        Milan Kerslager