Rozhovor s Kenem Thompsonem

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Květen 20 15:11:45 CEST 1999

On Thu, 20 May 1999, Milan Kerslager wrote:

> dopisoval jsem si ted delsi dobu s p. Hlavenkou (autor clanku na Zive).
> Ztratil jsem posledni iluze a myslim, ze nema cenu mit k takovymto
> clankum vyhrady. S p. Docekalem maji podobne rekace typu "Ja ze tomu
> nerozumim? Vy mi sem pisete blaboly!". Quotuji jen casti dopisu a
> nechapou, ze jsem jen chtel, aby bud psali rozumne (tj. i pohled z druhe
> strany) nebo alespon pochopili, ze to neni tak jednoznacne, jak si to
> doted mysleli. Nechtel jsem omluvy, zmenu clanku, nic, jen ...
>
> Nema to proste cenu. Uz to vickrat neudelam (doufam).

> [...]

Presne tak. U DD jsem to vzdal tak pred rokem (skoda slov)
, u JH tak pred mesicem nebo dvema pokud jde o clanky o Linuxu
(zbyku nerozumim nebo k nemu nemam  vyhrady).
	Kdyz pisu neco nejen o Linuxu neubrani se sam chybam nebo
preklepum. Nikdo neni neomylny, nikomu bych to takhle nechtel vycitat.
Jenze z nekterych clanku ( a nejen ceskych a nejen o Linuxu,ale
u nej to vidim nejcasteji) primo cisi, ze autor Linux nikdy nevidel
jen si o nem neco precetl nekde na WWW.
	Ted jsem videl zajimavou perlicku v PC Magazine, kde
v recenzi na nejake reseni pro integraci NT s Unixem autor pise, ze
mu chybi X Server a X klient :). To muze byt pravda, ale je z toho
citit, ze netusi co ty dve veci nejsou. Zajimave je jako ve spolecenstvi
takovych "uzivatelu Linuxu" koluji nektere legendy. Napriklad
2.2 ma vylepesenou podporu SMP. Postupnym prebiranim informaci se pak
dojde, ze  se vsichni raduji, ze ve 2.2 je konecne SMP :)
(= Linux konecne bezi na vic nez jednu CPU) a prebiranim
jinych informaci, ze tam neni vubec apod.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/