Rozhovor s Kenem Thompsonem

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Květen 20 15:40:48 CEST 1999

On Thu, 20 May 1999, Robert Hanzlik wrote:

> zahnivajicim JUNyKS serverem (zkuste delat casopis v jednom ...) a konce
> treba prave Novinkami (nebo se pletu a Matu by to tam nedal, pane
> Snaidr?).

No tak pokud by to nebylo totez v blede modrem :-) pak by to jiste nebyl
problem publikovat zrejme kdekoliv od www.novinky.cz pocinaje, pres
www.root.cz, www.junyks.cz apod. :-). Myslim, ze by to nebyl ani takovy
prolem na zive.cpress.cz. U sveta.namodro.cz nevim, neznam podminky.
Ovsem je otazka jak dlouho bude nekoho bavit psat ke kazdemu clanku
vysvetlujici clanek :). Lepsi je na to zapomenout a psat o necem
co bude nekomu uzitecne a zapomenout na osobni averze :-)
K tomu vsechny zminene eCasopisy vcelku idelani.

BTW: nemam rad kdyz mi nekdo rika pane :-). Mam s tim asi spojene nejake
spatne asociace a ma  pocit, ze neco neni v poradku ;-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/