Rozhovor s Kenem Thompsonem

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Čtvrtek Květen 20 15:27:54 CEST 1999

On Thu, 20 May 1999, Milan Kerslager wrote:

> dopisoval jsem si ted delsi dobu s p. Hlavenkou (autor clanku na Zive).
> Ztratil jsem posledni iluze a myslim, ze nema cenu mit k takovymto
> clankum vyhrady. S p. Docekalem maji podobne rekace typu "Ja ze tomu
> nerozumim? Vy mi sem pisete blaboly!". Quotuji jen casti dopisu a
> nechapou, ze jsem jen chtel, aby bud psali rozumne (tj. i pohled z druhe
> strany) nebo alespon pochopili, ze to neni tak jednoznacne, jak si to
> doted mysleli. Nechtel jsem omluvy, zmenu clanku, nic, jen ...

O svych zkusenostech s obema temito pany bych mohl psat sahodlouhe studie.
S jednim (DD) jsem mel i tu cest pracovat nejdrive v jedne a pak dalsi
firme. Skutecne nejlepsi reakce na jejich bludy je nikoliv se je snazit
presvedcit, at napisi pravdu, ale napsat clanek, kde uvedete jejich
informace na pravou miru. Takovy clanek verim rad uverejni jakykoliv
Internetovy casopis, pocinaje treba mym, momentalne ponekud, ehm,
zahnivajicim JUNyKS serverem (zkuste delat casopis v jednom ...) a konce
treba prave Novinkami (nebo se pletu a Matu by to tam nedal, pane
Snaidr?).

> Nema to proste cenu. Uz to vickrat neudelam (doufam).

To je skoda, nechat ctenare v bludu. Mozna da i mene prace napsat takovyto
clanek, jaky zminuji, nez se s temito dvema pokouset komunikovat.

> PS: Kazda aktivita bude po zasluze potrestana (Murphy)

Tak kdo proboha uz konecne potresta tyto dva vytecniky? ;-)))

S pozdravem
                          Robi

Robert Hanzlik              sefredaktor JUNyKS serveru
e-mail: robi na junyks.cz      http://www.junyks.cz
tel.: +420-602-xxxxxx