Unexpected inconsistency (RH 6.0 & SO 5.1)

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Čtvrtek Květen 20 21:05:45 CEST 1999

microm na email.cz (Mike) writes:

> chtel jsem nainstalovat StarOffice5 pod RH6, a tudiz jsem musel
> nastavit cestu ke starsim knihovnam glibc.

Dnes jsem zkusil nainstaloval StarOffice 5.1 na pocitac s kompletni
instalaci RH 6.0. Nenechal jsem se zastrasit vyhrozovanim, ze mi chybi
spousta knihoven, a instalaci jsem dokoncil. Fungovalo to samo od sebe
- asi hodinu jsem si s tim pak hral a nespadlo to. Jen to nechtelo
nacist nejake RTF soubory, ale to nemusi souviset s knihovnami. Takze
treba ty starsi knihovny ani nebudou potreba ...

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR