Problem s SCSI CD-ROM

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Čtvrtek Květen 20 02:43:18 CEST 1999

Dobry den,

uz nekolikaty den se trapim s jednou CD-ROM (SANYO CDR-H94S (CRD-250S))
(rok vyroby 1994).
Mam ji na adapteru AHA-1542B spolu s SCSI diskem. Podle vypisu z proc
odpovida CD-ROM ANSI SCSI 2 s disk ANSI SCSI 1 CCS. No a ted k problemu:

Kdyz zacnu cist z CD, CD je v pohode cteno, ale jen do te doby nez
se zacne vice cist z HDD. To cteni z CD zatuhne a jadro za nejakou chvili
vypise chybu:
unable to abort command for ... 6 (id 6 ma CD-ROM)
dale nasleduje
reseting 6
reseting 0

pak to chce vetsinou provest BUS RESET az dojde na to ze zacne vypisovat
chybu pri I/O

scsidisk I/O ....

deje se to jak na jadre 2.0.36 (nevypsalo se scsidisk I/O, ale porad opakoval resety jednotlivych zarizeni a pak sbernice), tak na jadre 2.2.9.

Pokud jsem vyzkousel jinou novejsi CD-ROM vse probihalo v pohode.

Disk sam o sobe take v pohode funguje (i s pripojenou CD-ROM, jen se s ni
nesmi pracovat).

Mate najaky napad proc by se toto mohlo dit. Zkousel jsem i prohazovat
poradi na drate, ale se stejnym vysledkem.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *