OFFTOPIC na Kerslager: Neviem sa pripojit k ftp.linux.cz cez gFTP

Ivan Suchy linux na gwen.pobox.sk
Pátek Květen 21 08:56:17 CEST 1999

Dňa Pi, 21 máj 1999 ste napísali:

Ostatny prepacte za OFFTOPIC:

> Clovece, kdyz Vam pocitac uz neco pise, tak si to aspon prectete!
> Nemate v poradku reverzni zaznam o vasi domene. Bezte za svym
> spravcem/providerem, at to laskave opravi. Je _velmi_ dobre, ze se
> nemuzete pripojit, protoze to jiste povede k naprave ve vasem spatne
> nakonfigurovam DNS. (!!!)

Prepacte mi prosim pan Kerslager, ze neviem, alebo nevedel som
co je to "reverzny zaznam". Zaroven mi prepacte, ze nemozem bezat
za svojem spravcom (pretoze ten nevie ani tolko co viem ja, pricina bude asi
vo fanatickom presadzovani NT) / providerom, pretoze na to nemam v nasej
firme kompetencie a mozem byt rad, ze mi tu Linux este nikto nezakazal.

Samozrejme, dakujem vsetkym, ktori odpovedali trochu zdvorilejsie a
zrozumitelnejsie.

Dufam,  mily pan Kerslager, ze si niekedy vyskusate nainstalovat Linux v
sieti, kde serverom je NT a spravcom debil, ktory vas od prveho rozbeh-
nutia Linuxu drbe za to, ze mu VRAJ s vasou Sambou zhadzujete JEHO ser-
ver. Potom sa ho mozete ist na nieco opytat. Zda sa ale, ze vy taketo situacie
nepoznate. Blahozelam.
--
Ivan Suchy
mailto:linux na pobox.sk	tel:00421/7/58238240	RH 6.0