OFFTOPIC na Kerslager: Neviem sa pripojit k ftp.linux.cz cez gFTP

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Květen 21 09:06:53 CEST 1999

> Prepacte mi prosim pan Kerslager, ze neviem, alebo nevedel som
> co je to "reverzny zaznam". Zaroven mi prepacte, ze nemozem bezat
> za svojem spravcom (pretoze ten nevie ani tolko co viem ja, pricina bude asi
> vo fanatickom presadzovani NT) / providerom, pretoze na to nemam v nasej
> firme kompetencie a mozem byt rad, ze mi tu Linux este nikto nezakazal.
>
> Samozrejme, dakujem vsetkym, ktori odpovedali trochu zdvorilejsie a
> zrozumitelnejsie.
>
> Dufam,  mily pan Kerslager, ze si niekedy vyskusate nainstalovat Linux v
> [...]

No tak pokoj pani :-)
Ten vas linux alebo sefovo NT-cko s tym nic nema.
Chyba je na strane providera. Ktory nema v poriadku DNS.
Vy sa pripojite cez modem a dostanete ip-cko a meno. Ale to vsetko vam
dava PROVIDER. Vy s tym nespravite nic. A co poznam chalanov v Netlabe,
tak vsetko su Unixaci. A k tomu vasmu spravcovi NT-cok len tolko, ze s
vami suhlasim :-)

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/