mod_czech a php3

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Pátek Květen 21 19:43:49 CEST 1999

Zdravim,

> Prekodoval jsem databazi i stranky do ISO-8859-2, v mod_czechu
> nastavil SourceCharset,FormDataCharset na iso-8859-2 a problem
> se obratil - nyni je se vetsinou nepodari odeslat data, obsahujici
> diakritiku z platformy nepouzivajici ISO-8859-2. Pokud jsem mod_czech
> zcela vypnul, problemy zmizely, ale data pochopitelne nebyla
> v jednotnem kodovani -> nepouzitelne.

http://lide.punknet.cz/miri/php-czech/

... vim, ze to neni mod_czech a nerad bych autory mcz nejak urazil, ale
tohle se mi zda porad lepsi reseni (a funkcni i pro 1.3.6) nez mcz.
Jde o patch primo do PHP3 a je to genialne jednoduche a fcni.
(thx to miri)

S pozdravem
                        W.
--
 -=- Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz> -=-
    If you want to have something done right,