mod_czech a php3

Michal Vitecek fuf na nightmare.sh.cvut.cz
Sobota Květen 22 00:45:12 CEST 1999

On 21 May 1999, Michal Safranek wrote:

> http://lide.punknet.cz/miri/php-czech/
>
> ... vim, ze to neni mod_czech a nerad bych autory mcz nejak urazil, ale
> tohle se mi zda porad lepsi reseni (a funkcni i pro 1.3.6) nez mcz.
> Jde o patch primo do PHP3 a je to genialne jednoduche a fcni.
> (thx to miri)

 no nevim - tenhle patch ma pouze smysl, pokud se pouziva php3. co budete
 delat s html a pripadne cgi-cky? ja si myslim, ze mod_czech je (po mensi
 uprave, aby fungoval pro verzi 1.3.x) velmi dobry a mame ho na serverech
 s apache 1.3.6. ja jsem pro mod_czech (i kdyz jsem si s nim uzil dost).

			fuf