Instalacia Apache a PHP3 ako jeho modulu

jan.hreho na st.sk jan.hreho na st.sk
Pátek Květen 21 19:57:01 CEST 1999

Zdravim vsetkych vospolok a prajem pekny vykend.
Mam jednu otazku.
RedHat 5.0

Dnes som rozbehal Apache s podporou PHP ako modulu.
Vsetko som to urobil tak, ze som si stiahol zdrojaky Apache a PHP3.

Mne trochu vadi, ze tieto programy neexistuju ako rpm baliky.
Ja vidim problem v tom, ze sa pri istalacii cez prikaz make nevytvori
zavislost medzi ostatnymi nainstalovanymi programmami. Nemoze sa mi stat,
ze raz odinstalujem nejaky program, od ktoreho zavisi beh Apache
{tyka sa to hlavne kniznic) a potom si budem lamat hlavu co je pricina,
ze mi nefunguje Apache. Alebo existuje rmp balik PHP3, tak aby som ho
nainstalovat cez rmp-ko. Na server WWW.PHP.NET som nasiel len jeden
experimentalny balik.

Ospravedlnujem sa, ak tato sprava bola mierne Offtopic, ale podla mna
aj taketo otazky suvisia z koreknym behom celeho OS Linux.

	Za odpovede vopred dakujem.    Jan HREHO