Zpetne volani

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Pondělí Květen 24 16:07:01 CEST 1999

Zdravim ....

Myslím, že dotyčný pán mal na mysli callback.

Takže situácia sa má takto :
Ja to mám spravené celkom jednoducho. Prv to bolo robené cez crontab a v
určitý čas ma stroj z práce zavolal domov, ale teraz som to poriešil tak,
že
v /ec/inittab je mgetty zavesené na linke s modemom. Z domu vytočím číslo
do práce, klasickým telnetom sa prihlásim.
v /etc/mgetty-sendfax/login.config mám niečo ako :

diamant - - /usr/sbin/callback -S tel.cislo

hneď ako mgetty zacíti login diamant, zloží a okamžite volá na tel. číslo.
Doma mi už visí pripravený pppd ktorý čaká na zvonenie, na druhej strane
sa taktiež púšťa pppd auth +pap -chap. Nastáva spojenie a ja si veselo
netím za slabých 3 Sk aj 24 hodín.

Pokiaľ potrebujete bližšie infos, kľudne poskytnem na súkr. email.

*				Ostavam s pozdravom :			 *
* 		"Vyhybajte sa praci a svojim nadriadenym ... "		 *
*			   /	   SysAdmin	   \			 *
* 			 / email : diamant na cspo04.sk \			 *
* 			|     tel : 091/ 721 060      |			 *