RE: adresát konference

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Neděle Květen 23 17:07:31 CEST 1999

Prijemny den,

>    Ja mam trosku jiny problem,

no, kto ho nema, ze?

>    v soucasne dobe pouzivam rovnez Outlook Express pro rychle cteni a v
>nem, kdyz dam bud 'Odpovedet autorovi' nebo 'Odpovedet vsem', vzdy jako
>adresat se objevi linux na linux.cz. Nikdy se mi nepodari automaticky doplnit
>adresu cloveka, ktery prispevek napsal a kteremu hodlam odpovedet.

No, to asi ale bude spravne, pretoze list odoslal postovy server z adresy
linux na linux.sk a odosielatel teda nemoze byt nik iny. A medzi nami, vo
vecsine pripadov sa odpoveda do konferencie. A ked ma clovek potrebu
odpovedat osobne moze to urobit napriklad (asi najjednoduchsie) forwardom
s tym, ze vecsina ludi ma v maile uvedenu adresu a ak nie je v hlavicke
mailu v polozke From: meno mail na adresa.

>    Domnivam se, ze problemem bude Reply-to: klauzule, co me vsak udivuje
>je, ze i pri 'Odpovedet vsem' se dokonce 2x dotahne linux na linux.cz, ale ze
>by se to seznamu adres dotahlo 'From:...' to ani nahodou.

Ako som uz naznacil, on odpoveda spravne odosielatelovi-konferencii. Na co
to menit?

>    Mate nekdo podobne zkusenosti, pripadne navod na reseni (krome "vymen
>postovniho agenta";-))

Nie, ja tiez citam a pisem postu v Outlooku - na moje potreby je to az, az
a chodive ;-)

Vela stastia

Vlado