OT: Re: adresát konference

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Květen 23 21:06:10 CEST 1999

Nepatří to do jiné konference?

> No, to asi ale bude spravne, pretoze list odoslal postovy server z adresy
> linux na linux.sk a odosielatel teda nemoze byt nik iny. A medzi nami, vo

Nevím jak jste na to přišel, ale IMHO je odesilatel uvedený v hlavičce v
položce From:, která např. u vašeho mailu vypadá následovně:

     From: Vladimir Rengevic <grafon na grafon.sk>

Listserver s ní nijak nemanipuluje.
Řetězec @linux.cz se tomto dopisu vyskytuje celkem čtyřikrát:

     To: linux na linux.cz

No kromě změny poštovního klienta (viděl jsem někde odkaz na mutt pro win32 :-)
mě napada jen rekonfigurace Outlooku (ptejte se v cz.comp.win*) nebo konfigurace
poštovního serveru, aby přepisoval hlavičky do podoby, kterou váš Outlook pochopí
správně :-)).
--
                                   David Kuzela