stripovani binarek, knihoven [a podobne haveti :) ]

Ondrej Sury shade na globe.cz
Neděle Květen 23 19:25:27 CEST 1999

Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz> writes:

> Knihovny jsem stripoval pomoci --strip-debug, jinak to nechodilo, napr.
> PHP3. Byla to knihovna libphp3.a, u sdilenych *.so bych se neodvazil :)

     S mistem na disku u sebe na pocitaci sice nemam (13GB je
13GB), ale na fakultnich SGI, kde obcas neco kompiluju pouzivam
vesele tyto prepinace (uvadim ekvivalenty SGI strip vs. GNU
strip)

Pro binarky: strip --strip-all <file>
Pro *.so:    strip --strip-unneeded <all>

     Vse je pote plne funkcni, nicmene doporucuji udelat si
zalohy, pak s tim experimentovat a po overeni funkcnosti smazat
zalohy.  BTW ty knihovny to obcas docela potrebujou, docela dost
se zmensi (alespon na tech SGI).

Ondra Sury.